Over Solid Professionals
Krapte op de arbeidsmarkt, technologische ontwikkelingen, economische schommelingen; veel organisaties in de financiële sector zitten met (tijdelijke) vraagstukken op het gebied van Finance, Risk, Data & IT. Wij ondersteunen onze partners met kennis, capaciteit en innovatie, zodat zij gemakkelijker meebewegen met de dynamiek van deze tijd.

Onze partners
Wie we zijn en wat we doen
Wij geloven in langdurige relaties, waarin we op basis van vertrouwen samenwerken aan duurzaam resultaat. We zijn betrokken, deskundig en worden graag uitgedaagd door onze partners.
Mensen vormen de basis van onze integrale dienstverlening. Gedreven young professionals, ervaren consultants en interim professionals. Stuk voor stuk mensen met lef die een uitdaging niet uit de weg gaan.
Daarnaast leggen wij ons toe op de implementatie van automatiseringssoftware. Onze Tech Solutions zijn gericht op procesoptimalisatie, waarmee we de juiste balans tussen mens, techniek en proces creëren.
Great place to perform
Zowel voor onze collega’s als voor onze partners willen wij een Great Place to Perform zijn. Dat betekent uitdagen en uitgedaagd worden. Elkaar vertrouwen. Fouten maken en ervan leren. En – niet onbelangrijk – we werken vanuit de overtuiging dat je van werk blij moet worden. Klinkt goed? Bekijk eens onze vacatures.

The Hup
Het moederbedrijf van Solid Professionals is The Hup. Met de ‘p’ van people, want wij werken voor en met mensen. Diverse dochterondernemingen zijn de afgelopen jaren ontstaan vanuit werknemers met een ambitie voor het ondernemerschap. Naast Solid Professionals vallen onder andere DNFS, RiskSphere enInstituut voor Vitaal Ondernemen onder The Hup.

Meer gelijke kansen
Niet iedereen krijgt dezelfde kansen in het leven. Kansen om te ontwikkelen, om onbekende paden in te slaan of om zelfs maar in de basisbehoeften te voorzien. Daarom zijn wij ook partner voor mensen in de samenleving die het wat minder goed hebben getroffen. Zo hebben we partnerships opgebouwd met Tika Foundation, Jinc en Fruitful Office.
